COVID-19 Informatie
- Ik heb een verblijf geboekt, maar deze kan niet plaatsvinden vanwege de coronacrisis. Wat kan ik doen?
Door de uitzonderlijke omstandigheden en door de overheid opgelegde maatregelen hebben veel partners hun faciliteiten moeten sluiten. In overeenstemming met de wet- en regelgeving nodigt Bongo je uit om je verblijf te annuleren zodat je later van je cadeaubon gebruik kunt maken.
Verloopt je cadeaubon binnenkort of over een paar maanden? Dan nodigen we je uit om je cadeaubon, in overeenstemming met onze algemene verkoopwaarden, online om te ruilen (of via onze klantenservice) om te profiteren van een verlenging van de geldigheidsperiode.
- Mijn cadeaubon verloopt bijna en ik kan deze niet gebruiken vanwege de coronacrisis. Wat kan ik doen?
Door de uitzonderlijke omstandigheden en door de overheid opgelegde maatregelen hebben veel partners hun faciliteiten moeten sluiten. Een groot aantal belevenissen blijven echter toegankelijk en worden momenteel aangeboden op onze BONGO-website (abonnementen, activiteiten die je thuis kunt doen, afhaalmaaltijden etc.). Je kunt ook je huidige cadeaubon eenvoudig online omruilen naar een van je keuze.
Als je het thema van je huidige cadeaubon wilt behouden, kun je de geldigheid van de cadeaubon verlengen door deze, in overeenstemming met onze algemene verkoopwaarden, om te ruilen naar een identieke cadeaubon zodat je later van je belevenis kunt genieten.